Functie omschijving

Je begint de dag met het controleren van je e-mail en hebt om 10 uur een overleg met je collega's over de lopende orders. Je merkt dat de stof voor de stoelen is besteld, maar dat de pootjes nog gelakt moeten worden, en zorgt ervoor dat dit direct wordt geregeld. Je bewaakt de planning en informeert de klant wanneer de levertijden niet haalbaar zijn, waarna je samen overlegt over een nieuwe leverdatum. Daarnaast regel je praktische zaken, zoals de keuring van de bedrijfsbus, en ondersteun je collega's waar nodig. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het hele proces, van orderinvoer tot facturatie.

Functie eisen

  • Je bent communicatief sterk.
  • Je toont initiatief en wacht niet af.
  • Je bent in ieder geval beschikbaar op woensdag en vrijdag.
  • Je hebt ervaring met klantcontact.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een parttime/fulltime functie waarbij je in iedergeval op woensdag en vrijdag werkt.
  • Reiskosten vergoeding van €0.23 per kilometer.
  • Het salaris voor deze functie ligt tussen de €2.784 en €2.960 bruto per maand gebasseerd op basis van een 40 urige werkweek.
  • Fase 1-2 contract.



Sollicitatie formulier
#replace title#