Functie omschrijving:

Wordt jij de schakel tussen klant en product?
Ben jij klaar voor een veelzijdige commerciële functie waarin klantcontact, structuur én gezelligheid hand in hand gaan? Dan pas je perfect in ons team in Drachten. Voor onze opdrachtgever zoeken we een Commercieel Binnendienst medewerker (28-40 uur) die niet alleen meedenkt, maar ook vooruitdenkt. 

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Klantvragen beantwoorden en actief meedenken in oplossingen
  • Verkooporders verwerken en opvolgen
  • Offertes opstellen en contact onderhouden met klanten
  • Informatie verzamelen en controleren bij binnenkomende orders
  • Administratieve ondersteuning van de verkoopafdeling
  • Bijdragen aan de commerciële doelen van het team

Functie eisen:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • Goede beheersing van Nederlands én Duits
  • Affiniteit met techniek of de keukenbranche is een pré
  • Je bent klantgericht, nauwkeurig en denkt graag vooruit
  • Je werkt vlot met MS Office, CRM- en ERP-systemen

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een fijne, informele werkomgeving met collega’s die echt samenwerken
  • 27 verlofdagen (op basis van 40 uur)
  • Ruimte om je verder te ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk
  • Regelmatig een borrel of gezamenlijke barbecue - want successen vier je samen

Professioneel met een nuchtere, Friese gezelligheid. Je werkt samen met collega’s die weten wat ze doen en houden van een grap op zijn tijd. Klaar voor de volgende stap?

Sollicitatieformulier
#replace title#